Geen producten (0)

Veelgestelde vragen 


Onderstaand vindt u het antwoord op veelgestelde vragen.
Staat uw vraag er niet bij? Stuur dan een mail naar info@dormerdealer.nl, vul het contactformulier in of bel naar +31 (0)24 303 00 29.

Foreign countries:

  • Does DormerDealer.nl deliver to foreign countries?
    Yes, we can ship products to all over the world. Please send a mail to info@dormerdealer.nl and mention the products in which you are interested, so that we can make you an interesting offer. 

Bestellen & Levering:

  • Wat zijn de levertijden van DormerDealer.nl?
  • Indien op voorraad bij DormerDealer.nl: op werkdagen voor 15:00 uur besteld, dezelfde dag nog verzonden.
    Indien op voorraad bij de leverancier: verwachte levertijd 2 werkdagen.
    In alle overige gevallen nemen wij contact met u op.
    Helaas is het (nog) niet mogelijk om de actuele voorraadstand van producten op de site te tonen. Indien u de actuele levertijd wil weten, stuur dan een mail naar info@dormerdealer.nl, vul het contactformulier in of bel naar +31 (0)24 303 00 29.
  • Wordt een bestelling gratis bezorgd?
    Bestellingen vanaf € 100,- excl. BTW verzenden we gratis. Voor bestellingen onder € 100,- excl. BTW betaalt u € 6,95 verzendkosten binnen Nederland of €9,- voor zendingen naar België.
  • Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
    Ja, bestellingen kunnen opgehaald worden in ons magazijn. Het adres is Jan van der Heydenstraat 9 te Wijchen. U betaalt in dat geval vanzelfsprekend geen verzendkosten.
  • Kan ik ook als particulier bestellen?
    Ja, zowel zakelijke klanten als particulieren helpen wij graag. De prijzen staan vermeld exclusief BTW omdat vooral zakelijke klanten bij ons producten afnemen.

 

Betalen:

Met welke methoden kan ik betalen bij DormerDealer.nl?
U kunt bij DormerDealer.nl op één van de volgende manieren betalen:

iDEAL
Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u telebankiert, kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

Overboeking/vooruitbetaling
Dit houdt in dat u na het invoeren van uw bestelling het orderbedrag overmaakt op onze rekening.

  • Vooruitbetalen is veilig en brengt geen extra kosten met zich mee.
  • Houd rekening met één tot drie werkdagen overboektijd.
  • Vermeld bij het overmaken het factuurnummer uit uw orderbevestiging
  • Bij ontvangst van uw betaling sturen wij u direct een ontvangstbevestiging via e-mail, waarna wij uw bestelling zo snel mogelijk versturen.


Op rekening/achteraf betalen
U maakt de betaling binnen 15 dagen na de factuurdatum over op onze rekening.

  • Achteraf betalen is vooralsnog alleen beschikbaar voor zakelijke klanten in Nederland.
  • Achteraf betalen is mogelijk tot een orderwaarde van €250,-. Voor vaste klanten kan op verzoek hier een uitzondering op worden gemaakt.

 

Retourneren:

  • Wat als het product niet goed is?
    Voor al uw aankopen geldt een bedenktermijn van 14 dagen, oftewel "niet goed, dan geld terug". In deze periode kunt u uw bestelling ongebruikt, onbeschadigd en compleet in de originele verpakking terugsturen. De reeds betaalde kosten worden op uw rekening teruggestort. U betaalt alleen de kosten van het retour zenden. Wilt u een artikel ruilen of retourneren, stuur dan een mail naar info@dormerdealer.nl, vul het contactformulier in of bel naar +31 (0)24 303 00 29.
  • Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?
    Zodra wij uw retourgezonden artikel(en) hebben ontvangen, geldt een terugstorttermijn van 3 werkdagen.

Fouten en wijzigingen voorbehouden

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.